Molinard

Molinard Parfums kompanija  įkurta 1849 m. Prancūzijos pietuose, garsiajame Provanso regione Grase – pasaulio kvepalų gimtinėje. Ją įkūrė Hyacinthe Molinard. Šiuo vardu buvo paženklintas pats brandas, produktai bei maža parfumerijos parduotuvė.

1894 metais  Albertas Sittler, Lerouge Benard šeimos protėvis, nupirko kompaniją už penkis tūkstančius frankų. Benard šeima iškėlė Molinard brandą, suteikė jam drąsos ir naujovių. Nuo to laiko Molinard nuolat tobulėjo, kurdami nesenstančius, legendinius kvepalus. Ir iki šiol gamyboje naudoja tik itin prabangius, kruopščiai atrinktus ir retus ingridientus, tokius kaip: miškinis erškėtis (may rose), mimoza (mimoza), apelsinų žiedlapiai (orange blossom), jazminai (jasmine) ar Heliotropai (heliotrope). Molinard toliau tęsia ir plėtoja drąsių bei legendinių kvepalų istoriją.

Molinard kvapai – tai menas, ties kuriuo dirba didžiulė kūrėjų grupė, ruošdama sudėtingus eterinių aliejų derinius, tobulindama aromatų charakterį bei suteikdama flakonams elegancijos. Taip sukuriami autentiški aromatai, individualūs kaip kiekviena asmenybė, net menkiausiai smulkmenai taikomos šimtmečius ištobulintos žinios „know-how“, nes Molinard standartai itin aukšti.

Gimę Grase, „La Maison Molinard”* (Molinard kvepalų namai), jau penkias kartas valdomi vienos šeimos ir mūsų dienomis išlieka nepriklausomais prancūzų kvepalų kūrėjais, niekada nenustoja išradinėti.

Iš retų ir prabangių medžiagų Jie sukuria nesenstančius aromatus, kurių šleifas nusidriekia iki giliausių Graso parfumerių kvepalų gamybos tradicijų.  Molinard kvepalai – tai meno kūrinys, gimdantis emocijas, aistrą ir net provokaciją. Tai kaip meno kūrinys pranokstantis mus, suteikiantis mums unikalumo, peržiangentis laikinumo ar vien išvaizdos suvokimą.

Molinard kvapų istorija iki šių dienų aktuali ir nesenstanti. Kiekvienas kvapas ar kvapų linija šiandien žavi gurmanus, parodo, kaip kvapas gali išlikti patrauklus ir gundantis daugelį metų.

MOLINARD Habanita – vertingiausias MOLINARD deimantas. Nuo pat jos sukūrimo ji tapo drąsos simboliu, o šiandien, tai  legendiniai kvepalai, tarsi kvepalų ikona. Genialus kūrinys gimęs 20-ojo amžiaus pradžioje, kurio aromato kompozicija įkūnija šiuolaikišką charakterį. Būtent tai ir įkvėpė sukurti naująją Eau de Parfum versiją.

Kvepalų flakonas atspindi stebinantį Habanitos paradoksą – istorijos ir modernumo mišinį. Man, tai nesenstantis, labai moteriškas, stiprus ir vis dar paslaptingas aromatas… šiuolaikinės, laisvos moters… Moterys įsitikino, jog šis aromatas sukelia priklausomybę.

RD generalinė direktorė

Eau de Parfum versija – tai iš naujo atkurta sudėtingų eterinių aliejų alchemija. Habanita Eau de Parfum atskleidžia kiek švelnesnę aromato pusę, bet tuo pačiu išlaiko svarbiausius aromato bruožus: ryžtą, gilumą (turtingumą), poeziją, originalumą bei išskirtinumą. Jos naujoji pakuotė – elegantiška, moderni, tamsi, bet tuo pačiu ir švelni. Flakonas turi tuos pačius Rene Lalique sukurtus moteriškus siluetus, specialiai skirtus Habanitai – raudona ir juoda spalvos kviečia surasti ir atrasti

„Šis aromatų derinys yra dalis mano gyvenimo, kartais bandau kitus aromatus, bet visuomet grįžtu prie Habanitos ir tai įvyksta gana natūraliai. Mes dažnai kalbame su Habanitos gerbėjais, kurie aprašo savo meilės istorijas šiam aromatui, lyg tai būtų jų sielos draugas…
Nuo pirmojo įkvėpio junti, jog tai  išmintingas,  labai
sofistikuotas ir prabangus aromatas. Bet po kelių sekundžių aromatas atskleidžia savo pikantišką, išraiškingą ir šiek tiek provokuojančią pusę. Vienu metu užuodžiame ir ramybę, ir žėrinčią ugnį.

Tai autentiškas gėlių ir miško augalų eterinių aliejų derinys, aromatas, peržengiantis mados tendencijas. Ar priartėti, ar  tiesiog išsivaduoti nuo jo? Aš nenoriu palikti jo. Tai ne impulsyvumas, tai reali patirtis.“

Celia Lerouge Benard, Molinard generalinė direktorė

Molinard Habanita kvapo piramidė : pelargonija, Ylan Ylang, vetiveris, jazminas, heliotropas, muškatas, rožė Kantifolija, kedro sėklos, vanilė, ambra, muskusas, pačulė, sandalmedis, samanos.